Erik Bakker

March 15, 2024

Breaking nieuws!! Financiële Vrede site online, reizen in Spanje en de gevangenis in

Beste allemaal,

Dit is een bijzondere "even tussendoor"! Zoals ik al eerder deelde geef ik een training "Financiële Vrede" waarin ik mensen leer om financieel onafhankelijk te zijn en daardoor in vrede te leven. Vrede met en in jezelf, je omgeving en daardoor keuze te hebben hoe je je leven wil inrichten.

Financiële Vrede
Het is zover! De site staat online en jullie zijn de eersten die hem zien. Een preview heet dat in goed Nederlands tegenwoordig. Kijk gerust rond en deel het met anderen, daar zouden jullie me erg mee helpen. Ik geef een nieuwe online training op 9 april aanstaande van 20:00-21:30 uur. Ik ben er zo van overtuigd dat iedereen resultaat kan halen dat er een "niet goed, meer geld terug" garantie geldt. Wanneer je de training volgt, kan aantonen dat je de principes hebt toegepast maar geen resultaat haalt, dan krijg je 110% terug van me. Wat kan je gebeuren op deze manier en het is een investering voor je leven.

Benieuwd geworden naar de site: KLIK HIER OM DE EERSTE TE ZIJN DIE HEM BEWONDERT!

Reizen in Spanje en de gevangenis in!
Voor de stichting EPAFRAS bezoek ik gedetineerden in de gevangenis op Gran Canaria. Het is vrijwilligerswerk, wel worden mijn reis en verblijfkosten vergoedt. Door ons leven op Gran Canaria en de keuzen die we hebben gemaakt heb ik nu de ruimte en de vrijheid om dit soort dingen te doen. 
Zo ben ik afgelopen maandag naar Mallorca gevlogen om daar mensen te bezoeken. Vanaf Gran Canaria vloog ik naar Madrid en van Madrid naar Mallorca. Op dinsdag ging ik de gevangenis in en vloog 's avonds weer naar huis. Ik moet bekennen dat ik de volgende dag (woensdag) wel een beetje gaar was. Het bezoek was overigens erg mooi om te doen. Het klinkt een beetje gek maar het is dankbaar werk. Men waardeert het zeer dat iemand hen, namens de Nederlandse kerken bezoekt. Alleen al het feit dat ze Nederlands kunnen praten en weten dat wat ze delen onder mijn beroepsgeheim valt geeft vertrouwen en openheid.

Ik ben lopend naar de gevangenis gegaan vanuit de stad Palma de Mallorca. Het was daar lekker weer dus dat was al prettig. Bijna bij de gevangenis zag ik onderstaande en daar heb ik een foto van gemaakt.

(tekst gaat door onder de foto)

Gevangenis Mallorca.001.jpeg

Zeg nu eens eerlijk: zitten alleen de mensen in de gevangenis vast? Hoevelen zitten er niet gevangen in de ratrace van het dagelijks leven?

Door het beeld vanaf dat viaduct moest ik erg denken aan de training Financiële Vrede. Kerntekst voor mij om deze training te geven is een Bijbelgedeelte: “Een rijke heeft macht over armen, wie leent, is de slaaf van wie uitleent.” Hoe wil jij je leven vanaf nu vormgeven? De mensen in de gevangenis hoeven hier niet over na te denken, ze zijn liever vandaag dan morgen vrij!

Wil je het werk van Epafras steunen? Hier vindt je alle informatie: https://www.epafras.nl/help-mee/

Hartelijke groet, 
Erik Bakker

About Erik Bakker

Financiële vrede | wereldburger | visionair | spreker | starter van nieuwe initiatieven | Manisch optimistisch

Volg me ook op Facebook of financielevrede.nl