Erik Bakker

November 6, 2023

Even tussendoor | Herman vraagt op mijn Youtube kanaal

Beste allemaal,

Vandaag heb ik een video afgerond en op mijn Youtube kanaal gezet. Hier komen video's op met onderwerpen als Bijbel, boekbesprekingen en dergelijke. Samen met Herman Mennens heb ik nu een proef video gemaakt. De bedoeling is dat het een eerste is van meer filmpjes over basis thema's. Je kunt ze herkennen aan de titel "Herman vraagt". 

Zouden jullie de filmpjes willen delen en willen sturen naar mensen die jij kent en die wellicht met vragen rondlopen? Heb je zelf vragen? Zet ze in de comments onder de Youtube video's, dan maakt Herman een keuze en behandelen we jouw vragen wellicht ook in de toekomst.

Veel kijkplezier. Klik op deze link om te kijken: https://youtu.be/Osgt8VIegww

Hartelijke groet, 
Erik Bakker

About Erik Bakker

Financiële vrede | wereldburger | visionair | spreker | starter van nieuwe initiatieven | Manisch optimistisch

Volg me ook op Facebook of financielevrede.nl