Erik Bakker

November 24, 2023

Even tussendoor | Youtube videos

Beste allemaal,

Zo vlak voor het weekend stuur ik jullie een link van twee video's die ik op Youtube heb gezet. De eerste is er één in de serie " Herman vraagt". In deze video praten we over de namen van God.
De tweede video heb ik in februari 2023 al opgenomen. Dit deed ik naar aanleiding van vragen van een aantal mensen welke Bijbel ze nou toch moesten kiezen. Ik hoop dat jullie in de gelegenheid zijn om ze te bekijken. Een aantal van jullie heeft niets met die onderwerp maar ik wil het toch even delen. We vormen (wat ons betreft) een community en zo weet je in ieder geval waar we ons mee bezighouden. Twee video's in één week is misschien een beetje veel maar dat gebeurt echt niet iedere week kan ik je beloven ;-).

Herman vraagt: https://tinyurl.com/Hermanvraagt
Welke Bijbel: https://tinyurl.com/welkebijbel

Delen met anderen mag altijd, FIJN WEEKEND!

Hartelijke groet, 
Erik en Joke Bakker

About Erik Bakker

Financiële vrede | wereldburger | visionair | spreker | starter van nieuwe initiatieven | Manisch optimistisch

Volg me ook op Facebook of financielevrede.nl