Erik Bakker

December 19, 2023

Kerstgroeten en update

Beste allemaal,

Het is bijna kerst en dat is altijd een mooie tijd voor vakantie, bezinning en terugkijken. Als je terugblikt dat merk je pas hoe snel een jaar gaat en hoeveel er gebeurt. Zeker voor ons was dit jaar er weer één met grote veranderingen. Huis verkocht, verhuizing naar Gran Canaria, alles dus afronden in Nederland en weer opbouwen in Gran Canaria. Het bevalt ons, tot nu toe, prima. Zeker het weer draagt daar erg aan bij.

In november heb ik een Nederlandse gedetineerde bezocht die vastzit op Gran Canaria. Aanstaande vrijdag de 22e bezoek ik twee gedetineerden. Zo vlak voor kerst is dat goed om te doen. Ik stel me zo voor dat als ik zelf vast zou zitten, ik het ook fijn zou vinden om even mijn eigen taal te spreken. Ook zijn de feestdagen natuurlijk extra zwaar, ver weg van je familie, dan voel je je echt alleen. Ik snap dat sommigen denken "eigen schuld" maar het zijn gewone mensen met alle gevoelens en emoties die daar bij horen. Wil je meer weten over dit werk kijk dan eens op de site van EPAFRAS

Zoals jullie weten ben ik begonnen met een Youtube kanaal. Tot mijn blijde verbazing worden de video's erg goed bekeken. (Heb je niets met het christelijke? Geeft niet, ik ben ook bezig met een ander project maar daarover meer in januari.) 
Zouden jullie me willen helpen door anderen te wijzen op dit Youtube kanaal? En als je geregeld kijkt wil je je dan abonneren? Dat helpt erg om gevonden te worden door de algoritmes waardoor meer mensen er op worden gewezen.

Rest mij nog om jullie gezegende kerstdagen te wensen en een voorspoedig en gezond 2024!

Hartelijke groet,
Erik en Joke Bakker

PHOTO-2023-12-19-08-34-11.jpg

About Erik Bakker

Financiële vrede | wereldburger | visionair | spreker | starter van nieuwe initiatieven | Manisch optimistisch

Volg me ook op Facebook of financielevrede.nl