Erik Bakker

April 3, 2024

Volgende training Financiële vrede op 9 april (neem kosteloos deel)

Beste allemaal,

Even een vraag en een update. Vorige week waren we kort in Nederland voor een begrafenis. De vriendin van Joke haar vader was na een ziekbed overleden in het hospice waar ze al enig tijd verbleef. Het was goed erbij te zijn en ook wat mensen gezien te hebben. De aanloop naar het overlijden en onze reis naar Nederland was ook "druk". Je zit erop te wachten maar je weet uiteraard niet wanneer het gaat gebeuren. De uitvaart was erg mooi en conform haar wensen, we kijken er met dankbaarheid op terug. Ook dat zij nu niet meer hoeft te lijden en rust heeft gevonden.

Verder ben ik door het reizen helemaal stront-verkouden geworden en heb een week op bed gelegen. Door bovenstaande heb ik de geplande training niet goed onder de aandacht van mensen kunnen brengen. Om die redenen heb ik bedacht om de training nog een keer open te stellen voor iedereen die mee wil doen. Er zijn geen kosten aan verbonden voor deelnemers. Daarom mijn vraag aan jullie: willen jullie één iemand in je netwerk vragen of hij/zij mee wil doen? Een maximum van 10 deelnemers zou een mooi aantal zijn. Mensen kunnen zich melden door een mail te sturen naar: info@financielevrede.nl met een korte motivatie waarom ze mee willen doen. Volgende week dinsdagavond starten we.

Bij voorbaat dank en tot hoors/ziens!

Hartelijke groet, 
Erik Bakker
https://financielevrede.nl

About Erik Bakker

Financiële vrede | wereldburger | visionair | spreker | starter van nieuwe initiatieven | Manisch optimistisch

Volg me ook op Facebook of financielevrede.nl