radovan

April 3, 2023

a.16 — oceanarium

při dvoudenní návštěvě lisabonu bylo potřeba projet tramvaje a lanovku, ale taky navštívit příjemné oceanarium v areálu expo98

na téhle fotce to není moc vidět, ale taky bude změna stylu fotek. zatímco mám rád extrémně kontrastní fotky — černobílé i barevné — jsou dost náročné na každodenní blbosti. takové jsou vhodné spíš na fotografické hrátky a experimenty, ale když jde o dukumentování noci v autě, a podobných hovadin, dost selhávají. a hlavně mě styl výsledné fotky nutí fotit jen to, co se k němu hodí. takže když chci fotit kontrastní fotky a mám s sebou dítě, nemám téměř žádné fotky dítěte. když fotim fotky, co vypadají jakoby z polaroidu vypadly, zase mám fotky dítěte, ale nemám brutalistickou architekturu. a nedaří se mi to moc střídat fotku od fotky. prostě umim fotit jen jednu věc (ten den) a podle toho to pak celé vypadá

takže teď zase chvíli polaroid-style… pravděpodobně do doby, než zase zalezu s podzimní/zimní depresí do nory

IMG_2814.JPG