radovan

March 6, 2021

hello world

novej blog

na začátku roku jsem skončil se squarespace — protože je to drahý jako prase — a vyrobil jsem si jednoduchý blog. byl to skoro i dobrej nápad. nedomyslel jsem ale jak ten web aktualizovat. nechtěl jsem nic velkého jako wordpress, takže jsem skončil s hugem. takový minimalistický nástroj na dělání statických webů. který ovšem potřebuje velkej počítač. nemohl jsem web aktualizovat z tabletu ani mobilu. což mi docela vadilo a já hledal cestu jak z toho.

můj problém vyřešil world od hey. hey je mailový… služba, klient? mailový něco. world je pak blog s rss a newsletterem, který se obsluhuje právě přes mail. nový článek? stačí poslat mail na jednu adresu a je vymalováno. není to úplně dokonalé — nemůžu to nacpat pod svoji doménu — ale je to asi nejlínější řešení, které jsem kdy viděl.

co dál?

takže ode dneška tady a ve vaší mailové schránce, pokud se dole přihlásíte k odběru. co od toho čekat? fotky, blbý kecy, fotky, sem tam nějaké odkazy, co mě zaujaly. jestli posílat fotky a odkazy najednou, nebo zvlášt, jsem ještě nedomyslel. a abych předešel zbytečným očekáváním, která jsou spojená s newsletterem, nebude to pravidelné!

fotky

dneska jen jedna fotka, protože je to intro a nechci motat moc věcí dohromady.

_A7_4313.jpg

karlův most během zákazu vycházení