radovan

January 19, 2022

r.25A — hamburk

nikdy jsem nebyl v hamburku. když se naskytla příležitost zajet tam, protože se kamarádova partnerka ztama stěhuje do prahy, neodolal jsem. do hamburku jsem přijel autem ve čtvrtek večer a odjel v neděli dopoledne. bylo tak dost času hamburk maličko prozkoumat.
IMG_1013.png

za těch pár dní jsem tam nachodil kolem padesáti kilometrů a potkal spoustu zajímavých výjevů. navíc mám slabost pro přístavní města protože jsou svým způsobem krásně hnusný a plný rozmanitých lidí. výsledkem je nezvykle hodně fotek, o které bych se rád podělil. to je důvod proč tenhle post jsou ve skutečnosti posty dva — každý z ních se zhruba čtyřiceti fotkama.

r-40.jpg

r-41.jpg


druhá půlka fotek zase příště. a když se přihlásíte k odběru newsletteru, najdete fotky v e-mailové schránce hned jak je dám dohromady a zveřejnim. go, go, go!