radovan

July 15, 2022

r.35 — deset let pivovaru falkon

tvůj nejoblíbenější pivovar falkon… jasný, dorazim… ale počkej, má narozeniny. jubilejní desáté. s hromadou limitovaných piv uvařených ve spolupráci s jinými skvělými pivovary z česka i zahraničí. s dobrým jídlem a kávou. s živou hudbou. v nádherných fotogenických prostorách loftu bubny. řikam, že dorazim.

na tuhle akci jsem se těšil skoro rok. od doby kdy kuba, majitel a sládek pivovaru falkon, poprvé zmínil, že něco takového má v plánu. v budapešti a v lübecku jsem s ním byl protože si jel zkontrolovat kooperační várky právě pro tuhle oslavu.

že na oslavě bude výborný pivo jsem věděl. co mě ale překvapilo, byly lidi. způsob promování akce, vstupné i relativně vyšší cena craftových piv asi způsobila, že na oslavu dorazily jen lidi, kteří to s dobrým pivem myslí vážně a kteří opravdu jedou oslavit existenci svého oblíbeného pivovaru, ne se jen nacamrat a domu. lidí přijelo hodně a všichni byli hrozně v pohodě. spousta z nich dorazila i s dětmi. atmosféra celé akce byla neuvěřitelně příjemná a řekl bych skoro rodinná. bylo to příjemné i pro někoho jako já, kdo víc jak tři lidi na jednom místě považuje za čisté zlo.