radovan

August 23, 2022

r.37B — hamburk

předchozí příspěvek byl o rujáně, tenhle je čistě jen o hamburku. původně jsem měl v plánu být jen na rujáně a pak jet domu. jenže mi v autě došlo pivo, takže jsem se rozhodl zajet na čerstvé pivo do alles elbe — hospody v hamburku. ostatně zastávka v hamburku prodlouží cestu jen asi o tři hodiny.

v hamburku jsem spal dvě noci, takže tady je mnohem míň psaní o parkování a mnohem víc fotek z města.

atmospot-04.jpg

53°33'49.915"N, 9°56'15.574"E (vybrali jste odkaz mapy.cz) — bohužel z prvního místa, kde jsem přenocoval, nemám fotku. nechápu jak se to mohlo stát. anyway… první místo jsem našel na park4night a šlo o bezplatné parkoviště mezi zásobovacím dvorem makra, půjčovnou náklaďáků, rušnou silnicí a pod železničním mostem, kde celou noc něco jezdilo. byl tam neuvěřitelný hluk, ale jinak docela pohodové a zdánlivě bezpečné místo. kolem bylo víc aut, ve kterých zjevně někdo spal nebo bydlel.

atmospot-08.jpg

53°33'41.565"N, 9°55'50.788"E — cestou pro jídlo k nádraží jsem náhodou objevil další místo, kde by se dalo spát. a další noc jsem tam taky přespal. bezplatné parkoviště v ulici na jejíž jedné straně byla slepá zeď velkého obchodu a na straně druhé velká kancelářská budova. v noci tam absolutně nikdo nebyl. tady jsem začal přemýšlet nad nevýhodou park4night: většina uživatelů té služby zjevně má velké obytné auto a podle toho to vypadá. většina spotů je vhodná pro skoro-náklaďák, ale s malým autem si můžu dovolit parkovat i jinde. a pomalu se začíná ukazovat, že můžu parkovat na mnohem lepších místech. ostatně tohle místo na park4night vůbec nebylo a bylo jen 10 minut chůze od toho předchozího. ačkoliv RV v pozadí naznačuje, že i tady to jde s velkým obytňákem.

atmospot-14.jpg

ꜛ tohle byly moje pracovní výhledy. ve dne jsem chodil po hamburku. vždycky jsem chvíli někam šel, pak si na hodinu sedl a pracoval a zase znovu někam popošel.

atmospot-52.jpg

ꜛ ráno jsem si v autě udělal pořádek abych ho v praze mohl jen odložit a nemusel nic řešit. na dálnici mě zastavili němečtí celnící a chtěli vidět úplně všechno. dvakrát. takže mi celé auto zase komplet rozbordelili, zasmáli se mýmu tričku a jeli pryč. lemry!

atmospot-53.jpg