radovan

October 2, 2022

r.40 — hamburk

už zase hamburk? ou jeeee!

tentokrát jsem jel do hamburku na tap takeover falkonu v alles elbe. existuje nějaká ekonomičtější a ekologičtější možnost dát si pivo z českého pivovaru který se distribuuje z libně? možná. ale hamburk je lepší než libeň.

zatímco v hamburku jsem byl “už zase,” přístup jsem měl jiný než minule. na sobotní tap takeover jsem dorazil už v sobotu v noci a přespal jsem v přístavu. další noc na známém místě a na poslední noc jsem zkusil novinku — koupil jsem si nenápadné malé auto abych mohl spát kdekoliv a rozhodl jsem se to vyzkoušet v praxi. ze soboty na neděli jsem parkoval a spal přímo v st. pauli.

a šlo to parádně! provoz a davy lidí kolem mě nerušily, jen mě ve dvě vzbudil týpek, co si s pivem povídal s bandou a sedl si na kapotu auta. ale než zase odešel, znovu jsem usnul a netušim jak dlouho na mém autě seděl.

atmospot-03.jpg

N 53°31.63780', E 10°2.09082' — malý plácek na konci peuter elbdeich jsem našel na park4night. příjemné a klidné místo na konci poostrova v přístavu. parkování tam je zdarma. místo nabízí odpadkový koš a jinak vůbec nic. prakticky konstatně je tam hluk z provozu přístavu který připomíná především takové tlumené dunění. osobně se mi u toho dobře spalo.

atmospot-10.jpg

↑ okolí peuter hafen nabízí spoustu industriálních zákoutí. přístav je to aktivní, ale docela malý. což především znamená, že se na spoustu míst dá legálně dojít a očumovat. 

atmospot-30.jpg

N 53°33.84058', E 9°56.29563' — na tomhle místě jsem už spal. je to bezplatné parkoviště pod železničním mostem severně od nádraží altona. zjistil jsem, že je to hned na okraji zón placeného parkování a asi nejblíž k st. pauli, jak jen to jde. není to zrovna fancy místo, ale poslouží výborně.

atmospot-63.jpg

N 53°33.27640', E 9°57.75158' — ulice sousedící s parkem paulinenplatz v st. pauli. nutno dodat, že tady jsem mohl parkovat přes noc jen protože mi kamarádka, která tam bydlí, poskytla parkovací kartu. bez ní je maximum tři hodiny.