radovan

June 6, 2023

r.49 — rotterdam & antwerpen

původně jsem chtěl jet do rotterdamu od pátku do neděle. nebo pondělí. nebo úterý… moje rozhodnost sebrat se a jet domu není moje nejsilnější stránka. jenže mi do plánů cosi hodilo vidle a mně nezbylo než jet v sobotu po zichovci

takže jsem vyrazil v sobotu v poledne abych byl večer v rotterdamu. v plánu byl přístav a jen přístav. v neděli ráno jsem usoudil, že dojedu někam do středu přístavu a projdu se. ani. hovno

nakonec jsem během dopoledne po přístavu najezdil 170 km a neviděl nic moc. je to moc velké, všude daleko a bez aspoň 200mm objektivu úplně marný. a nejlepší výhledy jsou pochopitelně z dálničních estakád, kde se nesmí zastavit a ani se tam nedá dojít pěšky

tak jsem se prošel po pláži a jel o dům dál. doslova. jel jsem se podívat na budovu přístavu v antverpách. a taky na město, kde shodou okolností de lijn (dopravní podnik) ukazoval s čím vším lidi jezdili po antverpách

v pondělí jsem pracoval z parkoviště v dortmundu a po práci jsem dojel zbytek cesty domu. nic nevyšlo jak mělo a přesto to byl parádní víkend!

rotterdam

(hoek van holland)

antwerpen


dortmund