radovan

July 21, 2023

r.50A — malaga

ufff, tohle byl porod. ne výletze kterého vám chci ukázat fotky. vybrat ty nejlepší fotky tak, abych jich nebylo zbytečně moc, ale aby stále popisovaly celou tuhle hurá akci. po dlouhých hodinách strávených nad tabletem jsem skončil na necelých dvou stovkách fotek. míň mi smysl nedávalo. ale i to bylo moc na to to nacpat do jediného příspěvku. takže budou tři! myslim si, že víc než měsíc ve španělsku si tohle roztahování zaslouží

takže ten výlet… s lili a její dcerou jsme usoudili, že to chce trochu změnu prostředí a vyrazili do malagy na jihu španělska. lili s dcerou letěla letadlem. ale chtěli jsme mít k dispozici auto na výlety po okolí malagy a ukázalo se, že bude levnější a bezpečnější (pro přepravu dítěte) tam dovézt nějaké naše auto. s kvalitní dětskou sedačkou. moje caddy je pro dvě osoby, což je málo. padla tedy volba na lili passat, který je pro čtyři lidi a navíc je to kombík, takže se v něm dá i solidně spát. zatímco dámy letěly, já jel na jih španělska autem. cestou tam i zpět jsem přespával dvakrát

během toho měsíce-a-něco jsme navštívili valencii, marbellu, rondu, byli jsme na gibraltaru, v ceutě, seville a lisbonu. zatímco marbella, ceuta a sevilla byly jednodenní výlety, ve valencii a lisbonu jsme strávili víc dní s pobytem v hotelu. gibraltar byl taky vícedenní, ale to jsme přespávali v autě poblíž. a musim říct, že spát ve třech (nebo dvou a půl) lidech v passatu variant není vůbec marný. to auto je sice nízké, ale dost rozměrné. vlastně nabízí jeden z největších kufrů v osobním autě. větší je tušim snad jen escallade a různé dodávky

vzhledem k nekonečnému ostrému slunci jsem se rozhodl fotit spíš kontrasty a tak jsou fotky černobílé

enjoy!

praha → malaga

atmospot-1136.jpg
atmospot-1140.jpg

46°30'20.652"N, 5°41'33.378"E — poklidné místo na kraji silnice nad jezerem l'ain. v noci klid, až nad ránem sem tam projelo auto. místo jsem využil protože bylo blízko dálnice A39 po které jsem jel na jih

atmospot-1144.jpg

39°23'26.650"N, 0°22'22.156"W — druhé přespání jsem naplánoval do valencie, ale překvapila mě změna: celá comunidad valencia pře pár lety zakázala spaní v autě mimo kempy, kterých je tam ovšem málo a všechny byly plné. risknul jsem a zaparkoval mezi obytňáku v port de catarroja na jihu valencie. příjemné místo u restaurace a maličkého přístavu. u parkoviště byly taky 24/7 toalety (zděné, uklizené, tekoucí voda i mýdlo) podle park4night zde spaní v autě policie toleruje. asi jo, nikdo si nás nevšímal a ráno jen přišel pozevlit místní psisko. před odjezdem jsme se ještě pozdravili se sousedy, kteří měli na autě moravskou značku

atmospot-1146.jpg


malaga

atmospot-1190.jpg


marbella

atmospot-1192.jpg


ronda

atmospot-1196.jpg


malaga