Martijn Aslander

March 11, 2021

Recente Publicaties

martijn-low-30.jpg


Maart:
---------------------------------------------------------

Linkedin-post: Ik bedacht een handig begrip voor een alledaags probleem van kenniswerkers; Het getal van Aslander

Interview: Een mooi stuk in het Tijdschrift voor Ontwikkeling in Organisaties : Digitale Fitheid werkend Nederland niet op orde

Mooie vermelding: Binnenlands Bestuur, hét lijfblad van de Nederlandse ambtenaar heeft Digitale Fitheid opgepakt.

Podcast: 
Met Roos Wouters maak ik voor de Werkvereniging een regelmatige podcast. Deze was met Zipconomy-directeur Hugo-Jan Ruts

Nieuwsbrief: Met Mark Meinema maakte ik onze eerste nieuwsbrief van Digitale Fitheid.nl

Linkedin-artikel: Mijn bijdrage aan het boek SmartHumanity van Wouter Bronsgeest en Sandra de Waart mocht ik nu ook delen op LinkedIn: 'Voorbij het Dogma van het document'

Linkedin-post:
Mijn post over het Lubach-item en de digitale vaardigheden van kamerleden werd flink bekeken

Podcast: 
Met Ton van der Hoeve maak ik een (ongeveer) driewekelijks Feuilleton. Over werkelijk alles dat er maar in ons opkomt. Dit is aflevering 2 We hebben er uitgebreide shownotes bij met veel rijke extra content.

Februari
---------------------------------------------------------
Podcast: 
Met Ton van der Hoeve maak ik een (ongeveer) driewekelijks Feuilleton. Over werkelijk alles dat er maar in ons opkomt. Dit is aflevering 1 We hebben er uitgebreide shownotes bij met veel rijke extra content.


Podcast: 
Met Roos Wouters maak ik voor de Werkvereniging een regelmatige podcast. Deze was met arbeidsjuriste Sascha Janssen

December
---------------------------------------------------------

Interview: Voor de special Publieke Professional van Publiek Denken mocht ik praten over het Dogma van het Document. 

---------------------------------------------------------
Interview: Een mooi stuk in het Tijdschrift voor Ontwikkeling in Organisaties : Digitale Fitheid werkend Nederland niet op orde

Onderzoek: Zijn ambtenaren digitaal wel fit? Ik zocht het uit met Publiek Denken en het Ambtenarenpanel.

November
---------------------------------------------------------
Magazine: Ik was gasthoofdredacteur van OD-Magazine met een heel magazine over Digitale Fitheid en meer.....

Interview: Voor de hele succesvolle podcast serie Eindbazen werd ik ( met dank aan Jabbo) geïnterviewd door Wiggert Meerman. Dat leverde een leuk schurend gesprek op :)

---------------------------------------------------------

About Martijn Aslander

Technologie-filosoof | Auteur | Spreker | Verbinder | Oprichter van vele initiatieven

Momenteel vrolijk druk met Digitale Fitheid 

De leukste dingen die ik momenteel aan het doen ben: https://linktr.ee/martijnaslander en https://linktr.ee/digitalefitheid